Hej! Hur är det med er? (: Med mig är de...

2010-08-13 19:01:56
Min Dag

Hej! Hur är det med er? (: Med mig är det inte så himla bra faktiskt. Näsan rinner som en droppande vattenkran och halsen känns som ett rivjärn. Åkte hem tidigare från jobbet för jag kände att jag inte orkade jobba längre och dessutom gick jag och snöt mig var tionde minut (överdriver faktiskt inte). Har legat och sovit mest, och druckit värma drycker. Här ätit mat nu som innehöll vitlök och rödlök. Hoppas på att det hjälper! Känner mig lite, lite bättre nu än vad jag gjorde förut, så det är ju skönt. Men det är så typiskt att jag skulle bli såhär sjuk just idag då jag hade tänkt att vara med en vän som jag inte har varit med på länge... Just det, har ni tänkt på att det är fredag den trettonde idag? Buuuh... :-P Ha en finfin fredagskväll (:


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0