Jag är bäst på att missa bussar!

2010-08-11 18:29:30
Min Dag
Hej!
Kom precis hem till Patrik. Slutade ju klockan 17 och försökte hinna med 17:10-bussen men missade den verkligen precis. Så typiskt alltså! Dessutom såg busschauffören säkert att jag kom springandes men struntade i det. Så jag fick ta nästa buss som gick en kvart senare.
Sedan åkte jag till banken för att lämna in en lapp jag hade fått från Skatteverket där det stod att jag hade fått pengar tillbaka till skatten. Så jag såg till att det hamnade på mitt konto.
Jag försökte hinna med 17:45-bussen, men den missade jag också precis. Så jag fick vänta i ytterligare en kvart på nästa. Lite irriterande när man bara vill hem och äta!

Så nu ska jag äta middag!
Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0