Law of Nature

2010-08-26 19:09:24
Min Dag
Hörde ett pipande ljud förut idag när jag satt ute och läste. Eller först såg jag Elsa-Sara springa mot ena sidan av balkongen och kolla genom springan mellan golvet och staketet, och sedan hörde jag ljudet. Kan ni gissa vad det var?
Jo, lilla Eskil hade fångat en stackars näbbmus.
Och jag tänkte att jag skulle gå och ta kort på en stolt katt med mus i munnen, men istället fick jag en sur katt som morrade. Dessutom trodde jag att han bara skulle leka lite med musen som katter gör med möss, men nej! Han började ÄTA UPP den istället. Gissar att det var för att han trodde att jag skulle ta musen ifrån honom annars (mm, jag som tycker möss är så himla goda...).

Så lite motvilligt fick jag se hur en katt tar ut inälvorna ifrån en näbbmus, istället för att få se en katt som leker litegrann. Usch.






Namnamnam.
Fick en bild på när inälvorna slets ut också (?) men jag tänkte att jag låter bli att lägga upp den.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0