Lite bråttom

2010-08-19 09:36:50
Min Dag
Godmorgon!
Min näsa ger sig verkligen inte! Får snyta den idag igen! När ska den här förkylningen ge upp egentligen? Trodde jag skulle vara av med den vid det här laget, men nähä då...

I vart fall så har jag hunnit äta frukost och duscha sedan jag vaknade. Ska slå in lite presenter nu också och göra mig iordning för att åka och hälsa på Elsa. Vill hinna säga hej då innan hon åker och så ska jag skrica några fina ord som hon kan ha med sig ner och läsa om hon känner att allt bara är kasst. För så kan det kännas ibland vart man än är.
Har en timma på mig innan jag måste gå (antagligen mer rätt att skriva springa) till bussen.
Ha en underbar torsdag!

Har sällskap av den här lilla damen just nu. Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0