Lördag

2010-08-29 00:00:47
Min Dag
Hej!
Har precis tittat klart på Bröllopsfotografen som gick på tv4 idag. Tyckte inte att den var jätte rolig men helt okej ändå.

Vi åkte ner till Dalen idag, fast vi var inte där i mer än två timmar och det var i princip "slut" när vi kom.  Men eftersom det var första gången Patrik var där så fanns det en del att visa honom^.

När vi kom hem igen var jag duktig och gjorde lite franska, tills vi skulle äta pizza och efter middagen tog vi en lite promenad. Notera liten. Den var avklarad på två-tre minuter för det blåste och var lite kallt och varken jag eller Patrik hade jacka på oss så vi bestämde oss för att gå in. Och för att se Ugly Betty. Ett avsnitt kvar på säsong ett nu!

Känner förresten i låren att jag var ute och sprang i morse. Hoppas att jag kommer att fortsätta att springa lite mer, för jag kommer må så mycket bättre om jag får ut och röra på mig. Det är bara så jobbigt att ta sig ut...
Men, nu är det läggdags!

Lite bilder från Dalen.









Emelie tog också kort.


Så här vacker var himlen ikväll. Fast såklart så var det mycket finare i verkligheten. Det blir fint väder imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0