Måndag

2010-08-16 10:44:48
Min Dag
Godmorgon på er!
Har varit uppe i två timmar nu. Patriks alarm ringde klockan åtta, men han går aldrig upp när alarmet ringer utan ligger och drar sig tills jag får putta honom ur sängen så att han kommer iväg någon gång, haha. Så skönt att vara ledig när andra jobbar...^^

Halsen gör det fortfarande lite ont i. Har varit och köpt halstabletter och det känns som jag äntligen kan andas ordentligt utan att det gör ont! Har inte ätit mer än en nektarin och druckit lite honung, så jag ska väl gå ut och göra mig en smörgås eller något. Men jag känner mig inte riktigt sugen på frukost heller så vi får se hur det blir med det.

Ska vara hemma hos Patrik själv med hans föräldrar tills han kommer hem från jobbet. Hans mamma har överröst mig med tidningar från Haléns, Ellos, Svensk Damtidning osv, så mig kommer det inte gå någon nöd på, haha! Tog med mig en metro från affären också.

Ha en underbar måndag!

Har en annan randig tröja på mig idag igen, än den som syns på bilden :P .

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0