Min söndag

2010-08-01 19:07:47
Min Dag

Den här morgonen gjorde vi plättar till frukost. Det var faktiskt ett tag sedan, så de var riktigt mumsiga!


Någon gång efter klockan elva sa jag hej då till Elsa-Sara och åkte till bussen som skulle ta mig till Stenungsund (pojkvännen fick ta en annan buss mot Kungälv).



Blev uppmött på Stenungstorg och gick runt lite i affärerna medan vi småpratade lite om livet och det som hör det till.
Köpte inget mer än en glass som vi mumsade på (och min kompis sölade på sin nyinköpta t-shirt med glassen).
När vi kom till lägenheten satte vi oss efter en stund och spelade. Jag vann.
Sedan spelade vi en gång till, men hann inte spela färdigt förrän det var dags för lunch.


Det blev grillat kött med kroketter till.
Sedan pratade vi lite mer. Men till slut tröttnade vi på att vara inomhus så vi begav oss ut.


Och vi hamnade i en ICA-affär (som mer eller mindre var vårt mål).
Där hittade vi en stor kartong full med filmer som vi började att prata om (vilka som var bra och vilka som var dåliga, vilka vi vill se och vilka vi aldrig ens hört talats om osv).
Sedan köpte vi lite choklad med.


Vid fem åkte jag hem igen och Elsa-Sara kom och hälsade mig välkommen hem.

Men nu ska jag gå och äta middag.

Ha en fin söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0