Sängdags

2010-08-20 20:46:39
Min Dag
Hej!
Är hemma hos Patrik nu och vi har precis varit nere och handlat litegrann. Sex and the City 2 var helt okej faktiskt!  Hade väl lite halvlåga/höga förväntningar på den. Tänkte att den skulle vara lite mer som den förra. En såndär tjejfilm som man tänker "ååh, det där skulle jag vilja hände mig..." då och då när man ser den.
Den var lite mindre sorglig än ettan (Mr Big kommer inte till bröllopet och vill inte gifta sig längre så Carrie bryter ihop och tjejgänget åker iväg på smekmånadsresan tillsammans utan Mr Big och det blir en sorglig stämning) och lite roligare story, vilket passade mig bra för jag kände inte för att se en sorglig film. Helt klart sevärd i vilket fall!

Provade en trenchcoat på H&M idag, men jag vet inte. Tyckte jag såg stor ut i den. Ska prova den på Zara igen och sedan den på H&M och se vilken som jag tycker ser bäst ut på.
Köpte lite smågrejer annars, ett halsband i form av en rosett, en sjal och lila leggings. Fint!

Nu ska vi krypa ner i sängen för jag ska upp och jobba imorgon klockan 7.
Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0