Skynda, skynda

2010-08-10 17:54:25
Min Dag
Hej!
Har slutat jobbet och har hunnit både komma hem till Patrik, äta middag och packa klart. Om ungefär tio minuter ska jag gå ner till bussen som ska ta mig till Kungälvs busstation där jag ska möta en klasskompis (: .
Känner mig hyfsat pigg; jag menar, jag kunde ha varit mycket tröttare efter att ha jobbat i åtta timmar (och haft lunch i en timma).

Sådär, nu ska jag bara fixa en snabb grej på pojkvännens dator innan jag beger mig iväg till bussen.

By the way! Ingen morden i midsomer ikväll??!! Hur tänkte de där? Mami sa att det är slut med det programmet på tisdagar nu. Vad ska jag nu se på tv på tisdagskvällarna? Hur ska jag klara mig utan kommissarie Barnab? BUHU!

Ha en underbar tisdagskväll!

Bilden har egentligen inget med texten att göra. Bara trevligt med en liten bild.

Kommentarer
Postat av: ♥ Lizette

'Då är det inte bara min mor som har problem med Morden i Midsumer då, hehe. Själv är jag inte alls så förtjust i det mne hon är helt galen! :)

2010-08-10 @ 20:54:36
URL: http://lizette.tk

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0