Snart läggdags!

2010-08-08 20:35:43
Min Dag
Känns verkligen som om att regnet som öser ner just nu verkligen var pricket över i:et för att det här skulle bli en väldigt grå söndag. Har sovit hela dagen idag känns det som (fast det har jag ju såklart inte) för jag är sådär trött och seg liksom.

Imorgon väntar jobbet på mig. Är inte särskilt pepp på det egentligen eftersom jag känner mig sådär seg, men jag tänker att det är sista veckan nu och att jag kommer att orka in i det sista!

Sitter hemma hos Patrik som ligger i sängen och spelar tv-spel. Tror jag ska gå och göra honom sällskap; det är snart läggdags dessutom.
Ha en underbar söndagskväll!

Ser ut ungefär såhär just nu, bortsett från att jag har en annan randig tröja med mörka ränder på (tror jag är inne i en randig period).

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0