Tisdagskväll

2010-08-10 22:04:03
Min Dag
Men hallå!
Kom hem för kanske en timma sedan. Det blev lite stopp på vägen från bussen för det fanns några roliga saker att fota längs med vägen.

Jag och klasskompisen gick mest runt i Kungälv och sedan hamnade vi på Tant Rut, som är ett café. Eftersom jag precis hade ätit middag hemma hos Patrik så tog jag bara en glasskula. Mumsigt! Det var jätte kul att träffas! Och snart är det inte långt kvar förrän vi kommer ses nästan varje dag när skolan börjar igen. Längtar på ett sätt tills skolstarten kommer, och på ett sätt inte.
Klart det kommer bli jätte kul att få träffa alla igen och läsa de kurser man vill (okej, nästan. Fysik B är väl ingen riktig höjdare kanske) och få känna den där känslan när det har gått jätte bra på ett prov/en inlämning. Och Italienresan (som i och för sig inte är förrän nästa år, men ändå) och alla loven!
Men sedan är det ju allt pluggande, helger som går åt till att plugga. Stressen jag känner när jag har hundra (känns det som) prov, inlämningar och läxor samt tvärflöjten. Hinna med att umgås. Det kommer nog bli tufft.

Så det är lite så jag känner inför skolstarten. Men den är snart här och det är inte så mycket mer att göra åt det än att helt enkelt ha sommarlov!

Sista jobbarveckan nu. På fredag går jag till jobbet för näst sista gången den här sommaren. Jobbar en lördag innan skolan börjar också. Faktiskt skönt; att både ha tjänat pengar och att det nu är över :P .

Men nu ska jag fortsätta att redigera lite bilder innan det blir läggdags! Upp klockan sju imorgon (wiho, sovmorgon!).
Ha en finfin tisdagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0