Dan före dopparedan...

2010-12-23 20:25:51
Min Dag
Halloj!

Idag är det dagen innan julafton. Har slagit in nästan alla julklappar, har två stycken som jag och Emelie ska slå in imorgon och hade ni vetat var det var hade ni förstått varför.

Var på middag igår och fick en liten tidig julklapp av Patriks bror och hans familj (fru och barn). Dessutom fick jag julklappar tidigare på dagen av Wille när hon var här och gjorde projektarbete med mig (vissa måste plugga över lovet, vad engelskaläraren än säger...). Visar vad jag fick för fina grejer någon annan dag!

Idag har jag gjort julgodis igen: knäck, choklad med kokos och chokladbollar med mandelmassa (eller bakmassa blir det ju). Det tar sin tid att hålla på i köket! Tror jag började vid ett/två tiden och blev klar vid sex-tiden.

Imorgon ska jag gå upp vid åtta (!) för att äta gröt hos farmor och farfar som vi gör varje år (eller äter gröt tillsamans i vart fall) och sedan vid nio-tiden ska jag åka iväg till kyrkan och spela.

Nu ska jag ha uppesittarkväll med min familj och min fina pojkvän som är här! Äta julskinka och smaka på godiset. Mums!
Hoppas ni får en underbar dan-före-dopparedan-kväll! :)

Det blev ingen bild på det jag gjorde idag, så jag tog en gammal bild på knäck istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0