Fjärde advent med julgodis

2010-12-19 19:49:15
Min Dag
Idag har vi som sagt bakat. Det blev litegranna och jag tror vi ska fortsätta om en stund och göra några marsipanfigurer. Fast vi får se hur det blir med det. Känns inte jätte pepp att börja med något nytt igen.
Har städat litegrann faktiskt. Men imorgon när jag kommer hem efter julavslutningen ska jag ta fram mina julsaker tänkte jag! (Om inte någon annat roligt dyker upp vill säga...) Dessutom ska vi klä granen imorgon så den står så grön och grann i stugan.

Gick och mötte Patrik i mörkret förut. Det var faktiskt skönt att ta en liten promenad (på ungefär fyrtio minuter) och jag frös inte fastän det var runt sju minus ute, bara i ansiktet. Mamis kängor är väldigt bra att ha ibland!

Nu ska jag nog fortsätta städa mitt rum. Suck, så tråkigt men måste ändå göras ibland.
Ha en finfin fjärde advent-kväll.


Några julklappar inslagna i vart fall.


Eme bakade pepparkakor.


Och mami gjorde jättegoda julköttbullar!


Knäck (utan mandel, såklart).




Jag gjorde supergod pepparkakskola. Mumsig värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0