Första december

2010-12-01 19:05:39
Min Dag
Hej på er!

Det är ju redan första december. Så sjukt att tiden har gått så fort! November bara svishade förbi. Inte långt kvar till jullov och julafton nu!

Sitter för övrigt vid skolans lilla dator här hemma och ska börja skriva rent min engelska-uppsats. Lite smidigare att ha det på en och samma dator tycker jag då jag ska till Patrik imorgon och jag gissar att jag kommer fortsätta skriva då.

Dagen idag har varit ganska bra förutom det faktum att jag har varit trött, och verkligen äckligt trött så att det är svårt att hålla ögonen uppe vid vissa tillfällen. Tror det berodde på att jag vaknade när Patrik gick upp, eller jag vaknade av hans alarm och fick putta till honom tre gånger eftersom han själv inte vaknade...Och sedan kunde jag inte somna om riktigt ordentligt. Och även om jag hade gjort det så hade jag ändå varit trött under dagen, that's the way it is I guess.

Oh, shit! Såg precis att klockan är över sju och jag har alltså missat julkalendern! Måste ju i vart fall se första avsnittet för att se om det är något att följa. Emelie sa att det var lite wannabe Greveholm. Well, bättre än Allram Eest och allt konstigt de hittar på (som dessutom inte har så mycket med jul att göra, hallå, det är ju en julkalender?).
Får väl se det på svtplay sedan när jag inte orkar skriva mer engelska.

Lägger nog in några fina vinterbilder sedan när jag har bytt dator.
Ha en fin onsdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0