Hungrig

2010-12-31 17:20:40
Min Dag
Hej igen

Har tagit mig till Patrik nu. Allt det jag behövde fixa innan jag åkte har fixat sig. Jag valde mina stövlar (Patrik kom med den bra kommentaren att vi kommer ju vara inomhus vilket betyder barfota/strumplästen) och fixade iordning mig innan jag åkte.

Är hungrig för övrigt. Maten löste sig också: vi ska äta med Patriks föräldrar och deras gäster innan vi drar iväg. Det där med restaurang kom vi (eller Patrik) på att det nog inte var någon idé eftersom det är rätt fullbokat på nyår.

Hoppas ni har det trevligt och att ni firar nyår så bra ni kan! :)
Gott nytt och så ses vi nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0