Måndags-shopping

2010-12-27 14:04:39
Min Dag
Hej!

Jag och Emelie har varit i Göteborg idag och shoppat litegrann. Hittade en nyårsklänning (eller tunika är det väl mest) och en ny mobil! Det blev en sådan här för mig och Eme köpte en likadan fast en brun (eller mocca som de kallar den). Och så köpte jag en film (Snabba Cash) och lite tillbehör till telefonen också (som minneskort till exempel).

Hade tänkt att jag skulle plugga matte idag men vi får väl se hur det går med det när jag har en hel ny värld att upptäcka. Så nördig är jag när det kommer till elektronik, måste utforska allt som går att upptäcka.

Men nu ska jag lägga över alla låtar och några bilder från det förra minneskortet till det nya. OM jag hittar en USB-sladd någonstans. Är hos Patrik så jag har ingen aning om vart han kan ha lagt den eller om det finns någon här övehuvudtaget och han står i duschen för tillfället så jag får väl antingen vänta på att han ska duscha klart eller så får jag vända hans rum uppochner (blev en väldigt lång mening för övrigt).

Ha en finfin måndag!
Visst är det alldeles underbart väder ute?
Känns knappt att det är minusgrader ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0