Nyårsafton

2010-12-31 13:05:38
Min Dag
Hallå!

Patrik åkte hem för en timma sedan för att städa sitt rum^. Och jag ska väl egentligen börja fixa iordning saker inför kvällen, som att duscha, eventuellt packa en liten väska, bestämma vilka skor jag ska ha på mig idag (det blir för kallt med pumps, va?) samt att bestämma om jag ska göra iordning mig innan jag åker till Patrik eller om jag ska göra det hos Patrik. Mycket att fixa!
Vet inte riktigt när jag ska åka till Patrik heller men jag tror senast fem.

Ikväll ska jag och Patrik kanske gå på restaurang. Eller det var ett litet förslag från Patrik sida för vi måste ju äta något innan vi drar iväg på nyårsfest! Annars får vi väl rota fram något från Patriks kyl eller frys, haha.

Men, vad har ni för planer för idag då? :)

Och nej, så här fixad ser jag inte ut just nu. Sitter i mjukisbyxor, för stora sockar och en t-shirt.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0