Onsdag

2010-12-29 21:18:09
Min Dag
Hej

Nu är det bara några få dagar kvar på det här året. Har gått så himla fort tycker jag! Men det har hänt så himla många roliga saker (och några tråkiga) och jag hoppas att nästa år kommer bli minst lika bra. Nästa år tar jag dessutom studenten! Ser så himla mycket fram mot det! Men frågan är bara vad jag ska göra efter det och mitt sabbatsår... Men det löser sig nog. Saker brukar göra det efter ett tag.

Nåväl, när jag kom hem från Patrik idag låg ett finfint julkort från min fina Elsa som är nere i Kenya. Åh, det var så fint!

Sedan har jag ätit lunch. Mami tyckte (?) att jag skulle ta kort på tonfisksufflén som hon hade gjort. Så här har ni den.

Gott!
Eskil blev lite avundsjuk på oss och ville väldigt gärna också smaka. Men det fick han inte utan han fick istället en alldeles egen tonfiskburk att äta. Då blev han nöjd igen den lilla sötnosen.


Annars har jag mest suttit och pluggat idag. Man måste göra det vissa dagar, ser ni. Ska försöka plugga minst två timmar om dagen med undantag för nyårsafton då (tror jag i vart fall för jag tror inte jag kommer plugga på den dagen).

För övrigt är det hur kallt som helst i mitt rum. Det var sexton grader i mitt rum när jag kom hem. Sexton! Nu är det runt tjugo för jag har tänt massa värmeljus. Jag funderar på om vår värmepanna (eller vad vi nu har) har gått sönder eller liknande.

Ha en underbar onsdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0