Redan torsdag

2010-12-02 14:35:45
Min Dag
Hej!

Fysiken idag var väl egentligen inställd eftersom vår fysik-lärare (mest troligt) var sjuk idag också. Men vår andra fysiklärare hoppade in de första tjugo minutrarna av dagens första fysiklektion (för min del då eftersom det är halvklass på den andra lektionen) och sedan åkte han iväg till Chalmers. Men på den sista lektionen satt jag och läste franska tills min pojkvän skulle åka och gymma. Följde med honom hem för jag tänkte att jag kan lika gärna läsa franskan här.
Fast jag har inte gjort någon franska hittills. Just nu läser jag igenom inlägg på bloglovin'. Men jag ska snart börja med franskan i vart fall!

Hade tänkt att jag skulle träna idag vid fem-tiden, men jag får se om jag hinner det. Dessutom hade jag lite ont i halsen i morse när jag vaknade och det kanske är lika bra att vila istället för att träna så jag inte blir sjuk - för om jag ska vara ärlig har jag inte riktigt "tid" med att vara sjuk (tycker det känns så fel att säga så, men nu är det ändå så läget är). Inte fram till jullovet i vart fall.

Ska slänga ut dagens jullåt snart också tänkte jag. Om en stund.
Ha en fin torsdag så länge!


Det är så fint ute!
(Gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0