Tisdag

2010-12-28 18:00:31
Min Dag
Hallå

Vaknade med en jobbig huvudvärk i morse som berodde på att jag hade druckit för lite vatten. Hade tänkt att jag och Patrik hade kunnat ta en liten promenad på morgonen men eftersom jag hade huvudvärk blev det ingen promenad för min del i vart fall.
Efter att ha druckit massa vatten och ätit lite smörgåsar kändes det som tur var bättre. Så mycket bättre att jag orkade sitta och plugga matte. Har snart gjort klart alla test i boken och sedan blir det repetition för hela slanten!

För övrigt så var det väldigt svårt att skriva på den nya mobilen. Det dumma med att ha touchskärm är att jag kommer när massa andra knappar hela tiden, inte bara när jag skriver utan jag kommer när andra saker, som kameran och byta program utan att jag är medveten om det.
Oh well, jag börjar få kläm på hur man skriver bra och ganska snabbt ändå. Bra gjort för att inte ha använt den mer än ett dygn!

Nä, nu är det middagsdags. Jag är superhungrig!
Ha en fin tisdagskväll.

Hejhej.



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0