Tredje December

2010-12-03 23:29:55
Min Dag
Hej mes amis!

Sov inte alls bra i natt, var i ett halvt-vaken tillstånd under hela natten och hoppades på att jag snart skulle somna samtidigt som jag hoppades på att alarmet inte skulle ringa alltför snart. Vilket det ändå gjorde.
Fick pallra mig upp, göra mig iordning och se på julkalendern innan jag gick till skolan. Patrik hade inte heller sovit så bra och mådde dessutom illa (så han stannade hemma idag från skolan).

Som tur var gjorde vi inga direkt ansträngande grejer i skolan. På franskan satt vi mest och gick igenom fraser som kan vara användbara när fransmännen kommer och pratade lite om vad vi ska göra när de är här.
På kemin var det fika och musiktävling först, och sedan lite uppgifter som inte var så krävande. Sedan hade vi (oförberett) engelskaprov som jag tyckte var ganska lätt förhållandevis till de prov vi har haft förut. Jag tänkte, åh, har jag blivit så mycket bättre på engelska! Men fick veta efteråt att det här skulle vara lättare av någon anledning. Well, där krossades min lilla glädje över det.

Efter skolan åkte jag och Wille in till Göteborg för att köpa julklapper. Fast, det blev inga julklappsköp. Köpte en sak till mig sjäv i stället (visar imorgon, så fina!). Men nu vet jag i vart fall vad jag ska köpa till alla, gäller bara att hitta det!

Ha en fin fredagskväll!


Min och Willes sallad som blev vår andra lunch för idag. Supergod!




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0