Effektiv morgon

2010-02-21 14:24:54
Min Dag
Gjorde något så tråkigt som sockmemory i morse! Men det är skönt när det väl är gjort och alla par sockar ligger på sin plats i garderoben.
Rensade även min garderob, vilket jag inte gjort på riktigt länge så jag hittade många plagg som var för tok för små för mig! Skönt att få bort dem så att det blir lite luftigare i garderoben.
Har även hunnit att göra en fysik breddning läxa, som jag dock inte riktigt har förstått vad man ska göra med den, så jag hoppas att jag har gjort rätt.

Tänkte att jag skulle
dammsuga mitt rum och byta sängkläder sedan med så kommer det kännas rent och fräscht i rummet (: .

Vid fyra ska vi ner till farmor och farfar och äta smörgåstårta! Mumsigt.

För övrigt så snöade ännu mer imorse när jag vaknade! Nu har det tack och lov slutat och det ser riktigt vackert ut när solen skiner på snön. Nästan så att man vill ut och åka pulka eller skidor. Men sedan kommer jag på att det är en meter djup snö på vissa ställen...
Kan inte lägga upp några bilder, för internet krånglar! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0