Fredag

2010-02-26 17:29:54
Min Dag
Har haft jätte konstiga drömmar på senaste tiden. Inte konstiga som i läskiga, bara konstiga. Som konstiga bröllop till exempel. Vet inte vad det kan bero på, men en sak som är bra är att jag inte vaknar mitt i natten och ligger och vrider och vänder på mig tills jag somnar om en halvtimma senare. Känner mig mycket piggare om dagarna nu i vart fall och blir inte lättirriterad över småsaker.

Imorse hade bussen jag ska byta till på morgonen kört i diket, så jag fick åka en specialbuss som egentligen bara skulle köra lågstadiebarn till lågstadieskolan. Självklart hade de synpunkter på det, och jag bara satt och smålog för mig själv när de pratade. Barn har sådana underbara kommentarer ibland!
I vart fall så kom bussen upp ur diket på något sätt, så vi fick byta till den ordinarie bussen istället som körde oss in till Kungälv.

Nu efter skolan följde jag med pojkvännen hem och kommer stanna här tills imorgon. Imorgon blir det spinningpass på morgonen. Så härligt!
Ledig på måndag och tisdag också, men då blir det nog till att plugga matte och rättskunskap + umågs med Wille (:

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0