Min helg

2010-02-15 14:19:15
Min Dag
I fredags hade jag svenskaprov på morgonen. Vet inte hur det gick riktigt. Minst vg i vart fall. Hoppas så klart att jag inte strulade till det hel och missade mvg:et.
Hade ingen lektion framt till studiepasset (12.50) efter provet, men de som var riktigt ambitiösa i fredags satt och pluggade. Jag satt mer och tog det lugnt, och gjorde lite fysik på studiepasset.
Efter esteten följde min b-friend med hem och hade fredagsmys. (Ärligt talat kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde..). Egentligen skulle mami ha haft sitt kalas i fredags, men flyttade det till söndagen istället.
Gick upp kvart i två mitt i natten (tidigt på lördagen) för att se på OS-invigningen klockan tre. Invigningen brukar vara maffig och snyggt så jag tycker det är kul och se på den. Trodde b-frienden skulle se den med mig, men icke sa nicke. Fick sitta helt själv. Dock blev jag så trött efter två timmar att jag stängde av och gick och lade mig istället.

På lördagen åkte jag med min pojkvän in till Kungälv. Han skulle ha banymatch och jag skulle köpa lite saker (okej, alla hjärtansdagspresenter) så jag tänkte att jag lika gärna kunde åka in vid tio så att mina föräldrar slapp köra till Kode så många gånger.
Hade tänkt ta 14-bussen hem, men beslutade mig för att stanna kvar och se på bandymatchen istället.
Hittade en jättefin prydnadssak som min pojkvän fick som match-present^. Kanske lägger in en bild på den när jag har fått ett kort på den ;) . Samma med hans alla-hjärtansdagspresenter, eftersom han har de hos sig är det lite svårt att få ett kort på dem nu.
Såg på melodifestivalen på kvällen, mot min pojkväns vilja ;) . Lägger ingen kommentar om den, för jag kommer ändå rösta på Salem i finalen! :D

Igår var det alla hjärtansdag och mami hade kalas (på en sådan dag??!!). Men jag fick ont i huvudet innan gästerna kom och kände att jag inte orkade vara med. Så jag och mon petit ami satt på rummet för oss själva. Dock hungrade vi ihjäl för att ingen av oss vågade gå upp och hämta mat, haha.
Han fick i vart fall ett örngott som det står I love you på och ett ölglas från kosta boda med samma figur på som på det snapsglaset han fick av mig i julas. Dessutom ett jättegulligt kort, som hör till (: .
Till slut gick gästerna hem och vi vågade gå upp och ta mat, haha.
Såg på OS (och jag nominerades till en perfekt flickvän av min pojkvän för att jag gillar att titta på OS!) som jag förmodligen kommer göra varje kväll nu fram till att det tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0