Regn + snö = neeeeej!

2010-02-26 18:28:35
Tankar Och Funderingar
Nu när det ligger minst en halvmeter snö överallt och har varit över fem minus sedan nyår, så ska det såklart vända just nu (när det ligger så mycket snö)!
Slaskigt och blöt snö får man tampas med när man ska ta sig någonstans (vilket jag inte frivilligt tänker göra ikväll).
Det har varit lite smådugg ett tag nu, men nu har man att det smätter lite på rutan (kan vara att det droppar från taket, orkar inte titta efter).

Så typiskt!

Antingen ska snön ligga kvar och gnistra sådär vackert i solskenet, eller så ska allt bort med en gång. Hatar slask.

Nu har vädret visst bestämt sig för att ta bort all snö. Usch för tö!


Kommentarer
Postat av: Neha

Jag gillar snö hehe

2010-02-26 @ 19:09:13
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0