Skriv på!

2010-02-15 12:15:37
Tankar Och Funderingar
Det finns många djur som plågas bara för att giriga människor ska få det de vill ha. Jag pratar om pälsindustrin. Det är så sjukt att folk som bär riktig päls inte inser vad djuren utsätts för. Jag gissar att de aldrig har sett en video som visar hur djuren behandlas och hur de plågas.

Många av djuren är fortfarande vid liv när de flås av sin päls. Och det är bara pälsen man vill åt. Allt annat som man skulle kunna ta hand om, som köttet bara kastas. Så meningslöst!

Jag fattar inte hur man kan blunda så mycket för hur djuren behandlas. Helt jäkla ofattbart!

Skriv på här om du inte heller accepterar att pälsindustrin misshandlar och plågar oskyldiga djur!
http://blog.peta.org/archives/GEDC2354.JPG
Bilden är härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0