31 Januari 2010

2010-01-31 18:42:04
Min Dag
Godkväll (:

Har inte skrivit några inlägg för jag igår hade orkade jag inte sätta mig vid datorn mer än på morgonen. Hade huvudvärk; tror det berodde på att jag inte sovit så bra eller druckit för lite. Dessutom är jag halvt förkyld med, så det skulle kunna bero på det med.

Åkte hem till pojkvännen igår på kvällen. Stannade där tills idag, och nu är jag hemma hos mig tillsammans med honom. Han sitter bredvid mig och pluggar kemi, som jag också borde göra egentligen. Men jag vet inte, men det känns som att jag skulle klara av provet. Som det ser ut just nu i vart fall. Men så brukar det kännas innan vissa prov, och då brukar det visa sig att jag inte alls kunde allt. Men då drar jag till med något istället och så visar det sig ibland att så kunde man göra, och ibland att så kunde man inte göra.
Men jag tror ändå jag kan lära mig en del på att hjälpa min pojkvän när han pluggar ;) .
Tre dagar kvar till slutprov, by the way.

Men nu måste jag springa och hämta glass innan in pojkvän blir galen på mig. Han är visst vääääldigt sugen, haha.
Just nu tuggar han på mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0