6-5 till Sverige

2010-01-31 19:41:22
Min Dag
Såg på bandymatch det första vi gjorde när vi kom hem, nästan i vart fall. Vm-finalmatchen med Sverige mot Ryssland.
Hade nog inte ens tittat på den om det inte vore för att min pojkvän spelar bandy, men jag verkade vara mer entuasiastisk än honom ;) . Fast å andra sidan så har jag nog påverkats av min pappa som alltid skriker "JAAAA!" när landslaget (eller Frölunda) gör mål.

Och Sverige vann till sist. Men det var ruskigt spännande ett tag, haha. Visste inte riktigt om mina nerver skulle klara av det ett tag^^.

Men nu ska jag fortsätta förhöra min pojkvän innan han blir för otålig.
Trevlig kväll (:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0