Fredag

2010-01-22 17:02:52
Min Dag
Hemma efter ännu en skoldag. Dock är det fredag idag, vilket betyder att det nu är helg. Känns som om det var mycket välkommet.

Var på föräldramöte igår och det kom upp några förslag om hur vi ska få ihop pengar till klassresan till Italien vi ska göra i trean. Av det jag förstod ska vi sälja plastpåsar och newbody, kanske även lotter. Tycker nästan att det räcker med plastpåsar och newbody för det blir så mycket att göra annars. Vi har faktiskt skolarbete att göra också.
De hade genomgång på vilka val vi kan göra inför trean och så. Verkade inte som att det var så många föräldrar som verkligen förstod, och mina sa att så länge jag vet vad det handlar om och jag vet vad jag ska välja så räcker det för dem^.
Vet precis vad jag ska välja; ska bara skriva in det i blanketten också.

Vaknade klockan ett i natt för övrigt; vet inte varför. Men jag hade somnat med smink på och utan att ha borstat tänderna (måste ha varit väldigt trött) så jag gick upp och gjorde det när jag ändå hade vaknat^. När alarmet sedan ringde vid 7:45 så kände jag mig hyfsat utvilad. Ska försöka fortsätta att somna vid kl. 22. Har känt mig hyfsat pigg den här veckan. Kan ju även bero på att det börjar ljusna nu; ser ju vart jag går när jag går hem^. Härligt är det i vilket fall.

Hade estet på studiepasset och vi fick börja vara i de grupper som vi har valt (har valt dramagruppen) och i min grupp började vi försöka få någon struktur på hur vi vill att pjäsen om Galilei ska se ut. Hittills har jag inte så mycket att klaga över utan tycker mer att det är spännande! Hihi.

Nu ska jag lyssna nrj topp fem klockan fem, hihi.
Hej hopp























Me Today.
It's true, life will smile for you ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0