Grå onsdag

2010-01-27 16:51:11
Min Dag
Härligt, grått väder det är utomhus idag. Känns som om att man tittar ut i en enda grå dimma när man tittar genom fönstret. Som att bara mörkret väntar där ute. Usch, så tråkigt!
Snöblandat regn regnar ner så det lockar inte alls att gå ut och ta en promenad. Inte för att jag hade tänkt att göra det, men jag skulle i vart fall inte få för mig det idag. Har dessutom lite att plugga.

Imorse när jag vaknade funderade jag på att ligga kvar i sängen hemma, för mitt huvud var så tungt och jag hade huvudvärk, men jag tog mig till skolan i vart fall. Var lite jobbigt att hålla ögonen öppna på vissa lektioner och kände av huvudvärken ibland, men jag tog mig igenom skoldagen i vart fall (:
Men ikväll ska jag verkligen lägga mig i tid så att jag orkar med hela torsdagen som inte är någon av mina favoritdagar (om man inte har lov). Börjar med franska, kemi och idrott. Efter lunchen har vi matte och kemi- eller fysiklabb. I know you envy me^.

Nyser som bara den med. Vilket betyder att jag är förkyld, dock i slutfasen vilket är väldigt skönt. Har inte tid att bli sjuk nu^.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0