Sömntutor

2010-01-17 10:44:43
Min Dag
Hej hopp

Sitter hemma hos pojkvännen. Jag läser bloggar och gör lite annat på datorn medan han sitter och ser på tv (slalom förut, nu Cheers eller vad det hette^).
Äter chips också, känner mig sådär lagom nyttig. Har bara ätit chips och hallonbåtar hela morgonen. Jag är så nyttig, verkligen.
Blev ingen kladdkak igår heller :( . Dock somnade vi vid typ elva, haha. Var väldigt trötta efter allt godis vi ätit (låg sockernivå). Hann inte ens ta bort sminket eller släcka lampan innan jag hade försvunnit in i drömmarnas land. Vaknade vid tre mitt i natten igen och gick upp och släckte lampan, och somnade om direkt.

Ska väl försöka plugga lite
kemi sedan. Slutprov om några veckor och det kan vara skönt att plugga i tid så jag inte sitter en vecka innan och råpluggar (det kommer jag väl också göra, men det kommer inte vara samma sak.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mm, gott med chips till frukost ju =D

2010-01-17 @ 11:46:00
URL: http://majafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0