Spinningdays are back!

2010-01-16 13:21:15
Träningen
Gick upp klockan åtta idag med anledningen av att min pojkvän skulle iväg på bortmatch och skulle ha samling klockan 9, så då tänkte att då går jag upp lika tidigt och gör mig iordning för ett spinningpass!
Så himla härligt både då och nu efter. Känner mig lite mer hurtig, haha. Inte någon soffpotatis som trycker i sig chips längre. (okej, ska inte ta ut för mkt i förskott.. Kommer säkert ligga i soffan/sängen med en påse chips senare mot kvällen idag, men man kan ju alltid fantisera..)

Ska försöka trycka i mig fem frukter idag också. Bara för att det är så många som man egentligen ska äta. Men jag tål inte banan och det är typ bara banan och äpplen vi har hemma :( . Så det får bli äpplen idag om jag inte hittar något päron eller möjligen en apelsin/clementin.

Känns som att jag försöker ha en övernyttig dag.. Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0