Tomtar eller inte tomtar

2010-01-16 13:45:10
Tankar Och Funderingar
Funderar på om jag ska ta bort mina julsaker eller om jag ska låta dem vara ännu en vecka.
Pappa börjar ta ner "sina" tomtar nu och enligt hans "attityd" så tycker han att jag också borde göra det nu. Han tyckte till och med att jag har haft dem framme för länge eftersom jag satte upp dem vid första advent.^

Samtidigt som jag vill ta bort de för att de tar upp så mycket plats på både skrivbordet och nattduksbordet så blir det så mycket mysigare när de är framme. Det blir så..tomt.. annars

Eller så är jag helt enkelt för lat för att orka ta bort dem^.

Ska han bort nu eller sedan?



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0