Bloggpaus

2010-07-12 21:06:35
Allmänt
Hej!
Har varit en del saker som gjort att jag inte känt för att blogga. Olika orsaker, bland annat har jag känt mig trött och allmänt rastlös. Men nu är väl det mer eller mindre ordnat igen.
Dessutom är det ju sommar och det betyder sol och (förhoppningsvis mer) badande i havet och annat som hör sommaren till och som gör att man inte vill sitta inne framför datorn (eller jag vet väl en del som kan göra det ändå, men nu skriver jag ju om mig, så att ni inte missförstår).
Så det blir nog en del pauser här och där under sommaren just för att jag inte vill vara inomhus. Och mobilbloggandet kommer väl gå sådär, för jag har knappt några pengar på mobilen och kan inte ladda den förrän min mami kommer hem igen (Gud vet när!).

Sådär, då vär det här inlägget avklarat.




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0