Cdon

2010-07-01 11:04:36
Konsumtion
Just det, har beställt hem lite saker från cdon för första gången ;) .
Inte så märkvärdiga saker egentligen, bara en film (var någon kampanj med nelly som gjorde att man kunde få den för nio kronor, så varför inte passa på?) och en cd-skiva (gillar att ha materiella saker istället för nedladdat^^). Har redan Absolute Love Song 1, så jag tänkte att varför inte skaffa tvåan? ^^

Hade tänkt att beställa det någon gång i början av veckan, men när jag skulle bli medlem sa de att jag var minderårig och att jag inte fick bli medlem. Buhu.
Så jag fick Patrik att bli medlem där istället eftersom han är över arton, hihi. Funderar på att beställa pocketböcker också när jag ändå är i farten^.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0