Fredag 30 juli

2010-07-30 17:23:23
Min Dag
Hej på er!
Slutade jobbet för ungefär en timma sedan och äntligen är det fredag!
Har åkt hem till Patrik så det är där jag befinner mig just nu alltså. Ska se om jag kan få med honom ner till Kungälv för det är visst Vikingamarknaden. Fast den håller bara på i ungefär en trekvart till och på grund av vädret skulle jag kunna tänka mig att några redan har packat ihop. Tror inte Patrik är helt pepp på att gå iväg någonstans (kan sammanfatta det med att han har haft lan och var irriterad på spelet) så i värsta fall får jag väl åka ner själv om jag inte struntar i det vill säga.

Åh, blev så irriterad på vissa kunder idag. De bara ställer både sig och sina kundvagnar mitt i vägen och så kommer jag med mitt stora lass efter mig (jobbar i en mataffär) och behöver det utrymmet mitt i vägen. Och nej, det går inte att flytta på mig för JAG ska stå här. Och hoppsan jag råkade visst ställa min kundvagn mitt i vägen så den är ivägen för både andra kunder och personalen, men jag bryr mig inte egentligen.

Och förutom dessa irriterande kunder som inte verkar ha något vett i skallen alls, så körde jag på min högra häl med palllyftaren, skulle inte förvåna mig alls om jag har ett blåmärke där imorgon. Och hade det inte stått kundvagnar mitt i vägen så hade jag inte kört på mig själv med palllyftaren. Så så går det!

Nu ska jag avverka några inlägg på bloglovin (ligger säkert över 200) innan Patrik kommer tillbaka från duschen.
Ha en finfin fredagskväll!

Skulle kunna gissa mig till att Eskil sitter såhär när det är uppehåll.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0