Glass med kärleksmums

2010-07-27 19:41:30
Min Dag
Har kommit tillbaka efter cykelturen. Fast det blev inte så himla mycket cykeltur för Patriks inlines var mycket snabbare än mig, så då tyckte jag inte det var lika kul och cyklade hem igen.

Sitter framför datorn medan Patrik sitter framför teven och spelar tv-spel (verkar vara så i andra förhållanden med att den ene sitter framför datorn och den andre framför teven, haha) och mumsar på glass och kärleksmums som jag och pojkvännen bakade i lördags. Glass tillsammans med kaka är verkligen hur gott som helst!
Avverkar några inlägg på bloglovin också, har 147 inlägg att ta mig igenom... Tror inte jag gör det ikväll dock.

Senare blir det "Morden i Midsomer" och imorgon blir det att ta mig till jobbet igen.
Är ledig på torsdag (wiiho!) och då ska jag vara lite med min vän E<3. Superkul!

Just det, drömde att en av mina vänner var gravid och skulle behålla barnet.
Jag kan förstå varför jag drömde just den drömmen för innan jag somnade läste jag en bok och där handlade det om en tjej (14-årig för övrigt!) som var gravid och skulle behålla barnet. Men att det var just den personen som jag drömde om förstår jag dock inte.

Ha en finfin onsdagskväll!

Old pic.



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0