Kommissarie Späck

2010-07-25 16:00:36
Min Dag
Hej!
Är hemma hos Patrik nu och väntar på att han ska komma tillbaka från Willys där han är och handlar vår middag: hamburgare och pommes frites. Eller han är rättare sagt och köper hamburgebröd och gurka.

Vi var och såg Kommissarie Späck förut på bio. Den var väl... värd de 50 kronor vi fick betala för den (eftersom jag är medlem i bioklubben och hade fått ett sånt erbjudande), men den kunde varit roligare eftersom det ändå var en parodi på svenska polisfilmer. Det var min recension, haha.

Är för övrigt "min och Patriks helg" nu, för igår hade vi varit tillsammans i ett år och två månader, så vi "firar" det på lite olika sätt. Köpte presenter till varandra idag, inga direkt speciella grejer utan han fick ett gulligt örngott av mig (han kanske får något mer senare, får se).

Nu kom han hem, så jag ska väl gå härifrån nu :P .
Men ha en finfin söndagskväll!


Mumsar på lite chips som jag hittade, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0