Lördagskväll

2010-07-31 22:19:26
Min Dag
Godkväll på er!
Har tagit lite bilder idag som jag kanske lägger in imorgon. Har varken lust eller tid just nu att lägga in bilderna från kameran till datorn och snabbredigera dem för att sedan kunna lägga in de i ett inlägg.
Ska hoppa in i duschen och sedan blir det sängen; är lite trött.

Imorgon ska jag hälsa på en vän som jag knappt har hört ifrån på över ett år! Ska bli jätte kul! Kommer ha massor att uppdatera varandra om.
Dock är det lite tråkigt att det blir så, att man inte hör av varandra på länge (båda två hade mycket i skolan och i  privatlivet) . Men så himla roligt att vi äntligen ska ses!
Tror jag åker vid tio eller elva på morgonen och stannar där tills mami slutar vid fem. Eller så åker jag hem senare. Kan ju inte sova över eftersom jag jobbar på måndag igen, annars hade jag nog gjort det!

Men som sagt, nu är det duschen som väntar tror jag!
Ha en fortsatt fin lördag och en underbar söndag!

Har kikat på Ugly Betty i över fyra timmar (tror jag) tillsammans med pojkvännen och Emelie.
Den serien är verkligen hur bra som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0