Min trötta tisdag

2010-07-13 20:06:45
Min Dag
Idag skulle jag ha vaknat när alarmet gick igång klockan fem över sex. Men! Såklart blir det inte så utan jag vaknar istället halv sex på grund av att det åskade så att fönsterrutorna skakade (åhja, nästan då, men det var inte långt ifrån!).
Och på grund av att det åskat lika mycket när jag skulle lägga mig igår somnade jag inte förrän sent (vilket betyder efter tolv) hade jag inte fått så himla mycket sömn och kände mig mer eller mindre som en zombie när jag gick upp.
Men jag kom upp och iväg till jobbet i vart fall.

Fick jobba över lite bara för att jag inte hann med allt och min kollega (för hon är väl det, även om jag bara är sommarjobbare?) sa olika saker jag skulle hinna med innan jag gick (vilket hon dessutom sa när jag mer eller mindre redan hade slutat, men men, jag kom ju försent av misstag igår så jag jobbade ikapp i vart fall ikapp den halvtimman).

Efter att ha ringt min syster och kollat läget och lärt mig hur man säger jag heter Elin på spanska åkte jag hem till Patrik.
Och där är jag nu. Väldigt trött, men ändå lite piggare efter att fått i mig mat. Hade inte ätit mer än havregrynsgröt och tre tekakor på hela dagen.

Är ledig tills på måndag igen. Lite skönt att ha lite semester, hehe.
Är helt slut och trött i musklerna och fötterna när jag kommer hem bara för att jag går så himla mycket när jag jobbar och jag är inte van vid att göra det. Än.

Men, nu ska jag gå och vara lite social.
Ha en fin kväll!

Random bild egentligen, men jag älskar havet. Ska nog försöka vara där så mycket jag hinner den här veckan för nästa vecka blir det hela jobbveckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0