Onsdag 14 juli

2010-07-14 14:30:01
Min Dag
Hejsan hejsan!
Blev dåligt med sömn den här natten också, lite på grund av att pojkvännen sätter alarmet på klockan sju (när han egentligen bara behöver gå upp åtta) och snoozar fram till klockan åtta. Det dåliga med snoozing är att jag bara blir tröttare än piggare av det, tror jag i vart fall.
Så när jag kom hem någon gång vid tio-tiden imorse somnade jag i soffan i vardagsrummet. Tror jag såg fram till elva då jag vaknade av att pappa svor "jävla kärring" i telefon (upprepade gånger dessutom).

Sitter ute i skuggan för att annars speglas datorskärmen och jag ser ingenting. Det är lite ljummet i skuggan, som att sitta inomhus ungefär, om man tar bort de små vindpustarna som kommer ibland.
Är ledig fram till måndag, vilket faktiskt är skönt då jag av olika anledningar inte fått så mycket sömn så jag ska försöka vila litegrann de här dagarna (låter tråkigare än vad jag menar).

Men, men. Ha en toppen dag! (:
Datorn vägrar lägga in en bild, så det får bli utan.








Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0