Onsdagskväll

2010-07-21 19:32:14
Min Dag
Wille åkte hem för ungefär två timmar sedan. Oj, det har redan gått två timmar...
I vart fall så både orkade vi och hann med att göra lite projektarbete. Vi har faktiskt lite mer att göra och bestämma än vad jag hade tänkt mig, så det var nog väldigt bra att vi fixade lite idag.

Är för övrigt trött och känner att jag vill gå och lägga mig och sova. Men det ska jag inte göra. För jag ska se litegrann på Miss Marple tills klockan blir nio, för ska jag hoppa i säng så att jag förhoppningsvis får sovit mina åtta timmar innan det är dags att gå upp klockan sex.

Ha en fin kväll!



Tog kort på Elsa-Sara förut när hon lekte i gräset. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0