Onsdagsmorgon

2010-07-21 10:53:17
Min Dag
Godmorgon på er!
Är ledig idag vilket nog faktiskt var något som jag behövde för att låta kroppen vila lite. Jag går så himla mycket när jag jobbar att musklerna nästan värker när jag kommer hem.

Har hunnit äta frukost, duscha och dammsuga lite och nu målar jag naglarna litegrann medan jag väntar på att Wille ska komma hit. Wiie!
Får se om vi jobbar med projektarbetet (som vi kanske borde göra...) eller om vi inte har lust till det och gör något annat istället.

När jag vaknade imorse var det lite mulet, men nu börjar det klarna upp. Det skulle bli uppmot 25 grader idag har jag hört. Får väl hoppas att det blir så med! Vore ju himla typiskt om det blev dåligt väder när jag är ledig...

Ha en finfin dag!


Elsa-Sara vill nog också att det blir såhär fint väder idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0