Polly Summer Berries

2010-07-30 19:54:20
Min Dag
Hej igen!
Det blev inte att vi gick ner till Kungälv och marknaden. Misstänkte nästan att det skulle bli så.
Men vi gick ner till Willys för Patrik skulle vara snäll och köpa kaffe åt sin mamma och jag följde med. Köpte Polly, och inte vilken Polly som helst utan "sommarsmaken".

Det är fyra olika "sorter" i påsen, varav två smakar jordgubb (mjölkchoklad och mörk choklad) och två smakar smultron (båda med vit choklad men den ena är vit och den andra är rosa).
Tycker det är en sån typisk konstgjord smak som det nästan alltld blir när de som gör produkterna ska få något att smaka jordgubb.
Det smakar inte ens jordgubb egentligen! Jordgubbar är inte söta (det är ju därför man oftast har socker till). Usch för konstgjorda smaker!

Men det går att äta skumdragéerna i vart fall, haha, och det är väl det bästa ändå.

Åt middag själv för en timma sedan och ska väl gå och lägga mig i sängen snart. Patrik har redan somnat, men han har i och för sig bara sovit en timma under den tiden han har lanat så jag förstår om han är trött..
Tänkte se på "Hemma hos Kalle Moreus" på svt1 också. Så det är vad jag kommer göra ikväll: se hur Kalle har det där han bor och äta Polly Summer Berries.

Ha en underbar fredagskväll!

De borde stoppa i riktiga jordgubbar i godisarna istället för massa smakämnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0