Sundanattashopping

2010-07-04 17:28:33
Konsumtion
Tänkte slänga upp bilder på det jag fick med mig hem från Stenungsund i fredags då det var Sundanatta.

Den här t-shirten från Gina Tricot. Den har blivit min nya favorit-t-shirt!
(Det är mörkblå ränder och inte svarta! Mami köpte i svart för övrigt^.)


Söta hårspännen från Lindex.



Rosettskärpet kommer också ifrån Lindex.


Fyra pocketböcker från Bokia. Fast jag ska åka in och kolla en sak med dem imorgon, för det stod att det var 20 % på allt i butiken förutom postens artiklar, bläckpatroner och något mer som jag inte kommer ihåg, Men jag fick inte 20 % avdrag, så jag ska åka in och kolla det imorgon. Rätt ska vara rätt ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0