Torsdagskväll

2010-07-29 18:36:08
Min Dag
Go'kväll på er!
Min vän åkte för ungefär två timmar sedan. Hjälpte henne med att skaffa en blogg som hon ska ha att skriva i när hon åker ner till Afrika för att gå i skola där i tio månader! Säger till när hon börjar skriva, för just nu är det bara ett testinlägg där och inte så himla innehållsrik alltså. Men hon börjar blogg någon gång när hon ska åka ner (antingen innan eller efter) och då säger jag till som sagt.

Annars satt vi mest och pratade om Afrika, fransmän och italienerare, om att åka iväg och pojkvänner. Jag tror inte att jag har insett att hon kommer att åka iväg än, att hon ska vara borta. Och när jag väl kommer att inse det på riktigt tror jag att jag kommer att gråta och sakna henne väldigt mycket. Om jag känner mig själv rätt vill säga.

Vi åt rabarberpaj också som mami hade gjort. Mumsigt!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska jobba imorgon så det blir att hoppa i säng någon gång runt klockan 21. Tänkte lägga in några nya låtar på mobilen också för jag har några låtar som jag alltid klickar förbi när de kommer, så det betyder att de borde bytas ut helt enkelt.

Ha en finfin torsdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0