Utan dina andetag

2010-07-15 14:14:46
Dagens låt

Den här låten är så otroligt fin.
Känns inte som en låt som Kent skulle göra, men de har gjort den och de har gjort den så otroligt bra! Jag kan lyssna på den om och om igen.
När jag lyssnar på den här låten tänker jag på en viss person och känner att lite så är det.
Det är inte förrän du kommer in i ett rum som jag känner att jag inte vill vara någonannastans.
Jag kan inte le ordentligt förrän jag ser dig. Ditt fina leende, dina vackra ögon.
Jag vill egentligen inte vara där du inte är. Jag känner mig hel tillsammans med dig.
Jag älskar dig.
Du är så fin.

Kent - Utan Dina Andetag

Jag vet att du sover
Känner värmen från din hud
Bara lukten gör mig svag
men jag vågar inte väcka dig nu
Jag skulle ge dig
allting du pekar på
Men när du inte hör
vågar jag säga så

Jag kan inte gå utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå när du inte ser på
Och genomskinlig kropp
blir jag utan dina andeta
g

Min klocka har stannat
Under dina ögonlock
Fladdrar drömmarna förbi
inuti är du fjäderlätt och vit
och utan ett ljud
mitt hjärta i din hand
Har jag tappat bort mitt språk
Det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå när du inte ser på
Och färglös som en tår
blir jag utan dina andetag

Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå när du inte ser på
Och genomskinlig grå
vore jag utan dina andetag

 


Kommentarer
Postat av: Imrealva

i love this page keep it up.

2011-02-21 @ 20:12:58
URL: http://imrealva.blogstie.com
Postat av: Imrealva

i love this page keep it up.

2011-02-21 @ 20:13:12
URL: http://imrealva.blogstie.com

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0