Fältstafetten 2010

2010-06-01 14:24:34
Min Dag
Har precis kommit hem till min pojkvän. Det är så himlans varmt ute! (Klagar inte, bara konstaterar.) Och jag har sprungit omkring i något som skulle likna en superhjälte-dräkt för jag var med på fältstafetten i år igen.
Inget utav min klass lag vann någonting. Lite tråkigt kanske men de som vann bästa-utklädnan tyckte jag i vart fall var värda det. De hade klätt ut sig till Disney-figurer och alla i den klassen hade verkligen ansträngt sig. Och det är ju det som är rolgit, när folk har ansträngt sig.

Snart ska jag cykla (förhoppningsvis får jag låna en cykel, orkar inte gå mer; känns som att jag har bränt sönder mina fotsulor) till skolan för att spela tvärflöjt.
Kanske tar med mig matteboken tillbaka. Eller så får den vänta till imorgon.

Har tyvärr inga bilder från fältstafetten eftersom jag som sagt är hemma hos pojkvännen och inte kan lägga in bilderna från kameran. Men de kommer någon annan dag.

Ha en fin fin tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0