Godmorgon!

2010-06-15 08:33:24
Min Dag
Godmorgon på er!
Sovit gott ? (:
Jag vaknade någon gång vid fem eller sex tror jag av att solen lyste in igenom persiennerna. Kunde inte somna om heller utan låg och försökte, men det gick inte så bra.
Halv åtta ringer min pojkväns alarm och det är dags att gå upp. Men båda två försökte somna om så vi kom inte upp förrän en halvtimma sedan.

Har ätit frukost och så nu, har bara tandborstningen kvar. Ska ta första buss hem sedan eftersom min pojkvän ska iväg till sitt jobb.
Hoppas att jag kommer in hemma! Har inga nycklar med mig och ingen är hemma (tror inte mami är hemma i vart fall, men det kan hända att hon inte jobbar idag)! Hoppas att någon har lagt ut en nyckel eller att farmor och farfar är hemma för de har en reservnyckel.

Nu ska jag gå och borsta tänderna!

Underbart och fint väder ute idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0