Hos pojkvännen

2010-06-20 21:52:01
Min Dag
Övningskörde med pappa idag igen. Efter att ha kört litegrann upp och ner på vår grusväg begav vi oss ut på stora landsvägen! Det var liiiite läskigt och ovant men det gick bra. Fick köra om en cyklist, blinka och vänta på andra bilar. Det känns nästan som om jag redan kan allt, men jag vet egentligen att det är mycket mer att lära.

Har begett mig hem till pojkvännen efter att ha rensat akvariumet. Riktigt tråkigt att rensa det är det, men det blir så fint när det väl är gjort! Dock blev Elsa-Sara sur på mig för hon brukar hoppa upp och lägga sig på akvariumet för att titta på fisken, men jag satte akvariumlampan så att hon inte får plats att ligga där. Om hon har tur har något annat fixat så att hon kan ligga där, haha (det vill säga: har flyttat på lampan).

I vart fall så tittar vi lite på fotbolls-VM. Elfenbenskusten mot Brasilien. Jag "hejar" på Elfenbenskusten för jag måste ha något lag att heja på när jag ser på en match. Annars är det ju inget roligt att titta.
Ska öppna en chipspåse med. Chips (=potatis) är gott!
Ha en trevlig kväll/natt.

Kommentarer
Postat av: Nilslina

Wonderful site. Please continue this great public service.

2012-01-17 @ 10:55:39
URL: http://nilslina.blogsmile.com

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0